آگلونما جذاب و همیشه سبز

آگلونما یک سرده از گیاهان گلدار از خانواده آراسی یا گل شیپوریان است. آنها بومی مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری آسیا و گینه نو و زیستگاه های مرطوب و سایه دار جنگل های استوایی هستند . گیاه آگلونما معمولاً به عنوان همیشه سبز چینی شناخته می شوندکه یکی از محبوب‌ترین گیاهان آپارتمانی به شمار می رود . علت آن هم نگهداری راحت آن است چون این گیاه میتواند نور کم و شرایط سخت را نیز تحمل کند و به همین دلیل این گیاه در دسته گیاهان مقاوم قرار داشته و رنگ های مختلف نیز دارد .

آگلونما اغلب رنگارنگ، با برگ های طرح دار برجسته است. از آنجایی که نگهداری آنها بسیار راحت است ، برای یک اتاق نشیمن یا دفتر کار مدرن، اتاق خواب کم نور یا اتاق مطالعه دنج کاملا مناسب هستند. به دلیل تحمل هر دو شرایط مرطوب و خشک، و این واقعیت که آنها با نور کم رشد می کنند ، آگلونماها یک انتخاب عالی برای شرایط نوری کمتر از ایده آل و یا صاحبان فراموشکار گیاهان هستند.

گل های شیپوری مانندِ گیاه آگلونما ، معمولا در تابستان دیده می‌شوند اما میتوانیم در پاییز و بهار نیز گل‌های این گیاه را مشاهده کنیم . گل های آگلونما کوچک بوده و طیف رنگی آن‌ها از سفید تا قرمز می‌باشد.

گونه ها به دلیل شکل و اندازه و به خصوص رنگ و طرح برگ ها انتخاب میشوند. بسیاری از آنها ساقه های سفید یا کرمی دارند.

در ادامه با انواع این گیاه همیشه سبز آشنا میشویم :

 

پاتایا ( pataya )

بلک مرون ( black maroon )

aglonama

 لب ماتیکی

آگلونما

 سوزی

کاتلاس ( قمه ای )

 

سیلور کینگ

برفی

بلک

چینی

 

 

برای خرید و ثبت سفارش کلیک کنید .