مونسترا،  گیاه جذاب و محبوب در دکوراسیون

بهترین راه برای ایجاد یک محیط باطراوت در خانه، استفاده از گیاهان آپارتمانی در خانه است. شما می توانید این گیاهان را کنار هم روی زمین بچینید، آنها را در استندهای مخصوص گیاهان قرار دهید، روی میز و یا کنار پنجره از آنها بهره ببرید. خوشبختانه گیاهان آپارتمانی تنوع زیادی دارند و شما می توانید گیاه مورد علاقه تان را از میان چندین گیاه تهیه و با خود به خانه ببرید. مونسترا در چیدمان خانه

یکی از بهترین گیاهان آپارتمانی گیاه مونسترا است که با نام برگ انجیری هم شناخته می شود. مونسترا گیاه مقاومی است و به نگهداری چندانی نیاز ندارد. همچنین از جمله گیاهانی است که این روزها خیلی روی بورس است و طرفداران زیادی دارد و برای دکوراسیون داخلی از آن استفاده می شود.

برای خرید مونسترا  اینجا کلیک کنید

مونسترا در چیدمان خانه

گیاه مونسترا بومی جنگل‌های حاره‌ای آمریکای مرکزی و جنوبی است. دلیل محبوبیت این گیاه زیبا بین دوس داران گل و گیاه بخاطر شکل برگها (برگهای پهن و براق شکاف دار و حفره دار) و نگهداری آسان آن است که مونسترا را به گیاه محبوب خاتگی بدل کرده است.

جالب است بدانید مونسترا در زادگاهش که جنگل‌های بارانی است گاهی وزش بادهای شدید را تجربه می‌کند و بارش‌های سیل آسا از میان شاخ و برگ گیاهان عبور می‌کند. سوراخ‌ها و حفره‌هایی که گاهی بر روی برگ‌های بزرگ برگ انجیری شکل می‌گیرد نیز از همان جنگل‌ها در حافظه گیاه باقی مانده است. سوراخ‌هایی که عبور باد و آب کمک می‌کنند و نمی‌گذارند برگ‌ها آسیب ببینند.

این گیاه روش نگهداری پیچیده‌ای ندارد و می‌توان آن‌را در کنار گلدان‌های دیگر به راحتی نگهداری کرد. مهمترین نکته در نگهداری آن تامین نور و رطوبت است. اگر مونسترا را با شرایط بومی خودش نگهداری کنید تا ارتفاع ۱۵۰ الی ۱۸۰ سانتیمتر قد کشیده و طول هر برگ آن به ۶۰ الی ۹۰ سانتیمتر هم می رسد.

اگر به دنبال خرید گیاهان آپارتمانی خاص برای دکوراسیون منزل تان هستید، گیاه برگ انجیری می تواند گزینه خوبی باشد. در ادامه تصاویر این گیاه را در دکوراسیون خانه ببینید.

 

مونسترا در دکوراسیون

مونسترا در دکوراسیون

مونسترا در دکوراسیون

مونسترا در دکوراسیون

مونسترا در دکوراسیون

مونسترا در دکوراسیون

مونسترا در دکوراسیون