سانسوریا،  گیاه جذاب و محبوب در دکوراسیون

امروزه یکی از بهترین روش ها برای ایجاد حس طراوت و شادابی در منزل، استفاده از گل و گیاه آپارتمانی در محیط خانه است. مزیت گیاهان آپارتمانی در این است که می توان آنها را در خانه های کم نور نیز نگهداری کرد. سانسوریا یکی از متنوع ترین این گیاهان است که امروزه طرفدار زیادی هم دارد.

خیلی از مردم این گیاه را به عنوان گیاه نابود نشدنی می شناسند که به نظر می رسد هرگز نمی میرند یا به کود یا آب کمی نیاز دارند. خریداران مطمئناً سانسوریا را در چیدمان خانه، دکورهای محبوب مراکز خرید و رستوران‌ها می‌بینند که زیبایی خاصی به محیط می بخشد. با این حال بعضی ها هم ممکن است آنها را به عنوان گیاه مناسب مناطق گرم و خشک بشناسند.

سانسوریا در چیدمان خانه

گیاه سانسوریا که بین دوست داران گل و گیاه با نام های زبان مادرشوهر و برگ شمشیری نیز شناخته می شود، از گیاهان گلدار، بومی آفریقا، به ویژه ماداگاسکار و جنوب آسیا است.

سانسوریا از جمله گیاهان بسیار پر طرفدار با شرایط نگهداری ساده است. این گیاه می تواند خود را با عموم محیط های کم نور و کم آب وفق دهد و خشکی های کوتاه مدت را تحمل کند. همچنین علاوه بر اینکه مقاومت بالایی در برابر ناملایمات محیطی از خود نشان می‌دهد، یک گیاه سازگار برای نگهداری در خانه و مناسب برای چیدمان در آپارتمان است.

روش های مختلفی برای چیدمان این گیاه در منزل وجود دارد. شما می توانید با بهره گیری از این روش ها دکوراسیون آپارتمان خود را بسیار زیبا کنید. فقط در زمان انتخاب مکان سانسوریا در چیدمان منزل، بخاطر داشته باشید این گیاه نیازمند نور زیاد و غیر مستقیم و دمای بین 18 تا 28 درجه سانتیگراد است.

برای خرید سانسوریا شمشیری سبز اینجا کلیک کنید

 

 

 

برای خرید سانسوریا اینجا کلیک کنید

 

 

برای خرید سانسوریا ابلق اینجا کلیک کنید